September 17, 2008

Arbejde

Arbejde
Så er der godt gang i projekterne. Grundfos i Bjerringbro har booket mig indtil udgangen af næste år så det er jo fast arbejde. Det er meningen at jeg skal deltage i migreringen af data mellem de nuværende systemer og til SAP. Jeg bliver en del af det team som skal tage sig af Syd Asien(Grundfos terminologi), dvs. Syd Korea, Indonesien, Malaysia og Filippinerne i første omgang.

Det kommer til at betyde noget mere rejse aktivitet, og her i september og oktober er det helt galt. 8 ud af 11 uger vil jeg være ud at rejse også i en del weekender.

Ane har på grund af min rejse aktivitet, men også på grund af så mange andre ting, sagt sit arbejde op. Hun har nu prøvet kræfter med det Australske arbejds marked og fundet ud af at de ikke har styr på en ski.. Men det kan hun fortælle om i et senere indlæg.
Jeg tror at vi(Palton AU) kan gøre brug af Ane en 10-20 om måneden, hvor hun kan overtage nogle af de administrative opgaver som jeg og Kasper har. Jeg har ikke tid til dem da projektet er første prioritet og for Kaspers vedkommende skal han tage sig af andre og vigtige opgaver. Der vil formodentlig være udfakturer bart arbejde til ham også.

Nå men skriver igen når jeg er kommet til bage til Melbourne.

/Kaimer