August 04, 2009

Det har jeg lige godt aldrig oplevet før

Det er ikke så lidt man kan opleve i morgen trafikken her i Melbourne.

Jeg havde kørt Christoffer til Målmandstræning i Latrobe, da han skulle træne med PFT en hel dag. Jeg kørte så ind til CBD(Central Business Distrikt) eller midtbyen som vi siger på dansk og kom ind med den sidste bølge af morgen trafik.
Jeg når så næsten ind til Parliment station og holder i kø da der er rødt lys foran. Jeg ser ud af forruden at der går en kvinde rundt imellem bilerne og banker på side ruderne. Det ser ud som om hun vil i kontakt med førene af de to biler foran mig. Jeg tænker ikke så meget over det andet at der er jo så mange mærkelige mennesker i verden.

Nu sker så det at hun når hen til min bil, men går om på den anden side af bilen som om hun vil ind på fortovet. Nu er det så bare at hun sætter sig ind på passager sædet og lukker døren, inden at jeg rigtig når at opfatte det. Hun spørger mig ret direkte "Do you want to have sex with me, I can give you the best heads off you ever had". Nu er det så jeg vågner og nok bliver lidt overasket over tilbuddet, det er jo ikke lige det man forventer at få tilbudt på vej på arbejde.

Jeg takker pænt nej og siger at jeg altså er på vej på arbejde og ikke er interesseret. Det er hun åbenbart ligeglad med og hun foreslår at vi kan køre op til hendes lejlighed og har jeg ikke til lige nu kan vi da bare gøre det i frokost pausen!!!

Nu er det så jeg bliver lidt bekymret, her sidder en vildt fremmed kvinde og tilbyder sig og hun har vist ikke lige tænkt sig at tage et nej for et nej. Da jeg ikke rigtig ved hvad hun kan finde på vælger jeg at skrue bissen på og i bestemte vendinger beder hende om at forlade bilen. Jeg husker det som om jeg sagde det en del gange og at jeg faktisk måtte hæve min stemme en hel del før hun, meget fornærmende forlod bilen.

Jeg syntes stadig det var vildt underligt, hun lignede bestemt ikke en der ville tage betaling for det og det var heller ikke et sted i byen hvor den slags kvinder sælger sig selv.

Måske man skal køre med låst dør nå man køre rundt inde i CBD for fremtiden.

/Kaimer