October 25, 2007

Sommer ??

Ja så havde vi en rigtige første sommerdag her. I søndags havde vi 33 grader men med noget vind. Jeg var oppe kl. 5.30 og på cyklen sammen med en gruppe fra St. Kilda CC. Vi kørte 140 km og jeg var hjemme allerede kl. 10.30. Fra kl. 7.00 og frem var jeg i korte bukser og korte ærmer og jeg blev faktisk solskoldet inden vi nåede hjem.

Bagefter var vi på stranden og Camilla og Christoffer var ude og bade en herlig og varm dag. Vi brugte vores air condition for første gang.

I fredags havde vi nogle nye venner, Mike og Vibeke på besøg til BBQ og det var ret hyggeligt. Jeg cykler sammmen med Mike og har før omtalt ham i min blog. Vibeke kom her for 30 år siden sammen med sine forældre men vender aldrig hjem til Danmark. Vibeke vil skaffe Ane noget svømme træner job hvis hun vil have det, men hun ved vist ikke om det er noget.

Ellers er Christoffer(eller Chris som han kaldes herude) og jeg begyndt at tælle dagene til vores UK tur. Han træner målmands træning 3 gange om ugen og derudover laver han lidt styrketræning herhjemme. Turen er ændret en uge frem men det betyder at vi skal se en hel masse fodbold udover at han skal træne 20 gange i de 2 uger han er afsted.
Vi skal bal. se Man C - Reading, Man U på Old trafford i CL, Liverpool på Anfield i CL og så skal gruppen se Blackbyrn - Newcastle, mens jeg skal Se Liverpool - Bolton på Anfield inden jeg rejser hjem.

Hver torsdag sender de "Unit One" - som er Rejseholdet, på en af Australiens gratis TV kanaler og det er da lidt sjovt at man også kan købe serien på DVD hernede. Så den følger vi med i hver torsdag.

Ellers er der måske ved at ske noget på arbejde fronten for mig men det kommer der mere om i næste uge.

Vi kan nu købe alt det samme jule krims krams som man kan i Danmark, men det virker forkert for vi er jo på vej mod sommer.

/Claus