June 01, 2008

Cross Country

Cross Country
Skolerne her i Melbourne er meget sports aktive og konkurrerer i alle slags sportsgrene. Christoffer deltog i skolens 3 Km - Cross Country og blev udtaget til det lokale distrikts mesterskab. I fredags loeb de saa det og jeg havde lovet Christoffer at han ville faa et par nye loebesko hvis han kvalificerede sig til Melbourne Capital Championship.

Men en 5. plads af de 15 som Mckinnon College havde med og en samlet 17 plads var lige akurart nok til at blive udtaget saa nu skal jeg saa punge ude men nogle nye loebesko.
Naeste gang er det udtagelsen til State Championship sa nu er saa spoergsmaalet hvad jeg skal give ud hvis han kvalificere sig.

Ridning
Camilla er tilbage paa rideskolen igen og har ikke mistet lysten til ridning efter sit styrt og det er godt. Hun har i denne weekend sprunget paa samme niveau som foer sit styrt og har slet ikke vaeret bange for det. Paa Camillas skole har de ogsaa sports konkurrencer skolerne imellem og Camilla er paa Level 4's (6 Klasse) Netball hold og det gaar vist ogsaa rigtig godt.

Arbejde
Saa er der kun 2 dage tilbage hos e.bi, paa onsdag er det min officiel foerste dag tilbage hos Platon. Nu har vi godt nok arbejdet en del allerede hver aften og saa er det jo heldigt at jeg har vaeret syg de sidste 14 dage. De har endu ikke betalt mig det som de skylder mig men mon ikke der kommer skred i tingene i den kommende uge. Vores Advokat har sendt dem et brev i sidste uge og hvis ikke de betaler efter det saa hiver jeg den i rettet.
Mere om det hvis (naar) det sker.

/Kaimer