July 25, 2007

Sydney

Ja så var jeg en tur i Sydney for at hilse på kollegaerne på vores kontor der. I frokost pausen var vi så lige en tur nede på havnen for at se Operahuset. Der stod jeg så lige overfor og var ikke så overasket, har jo set det så mange gange før på billeder og i TV. Så det var lidt syrealistisk og stå her og det var som om at det først nu gik rigtig op for mig at nu var jeg altså på den anden side af jordkloden...
Mærkelig fornemelse men jeg kan ikke forklare det. Jeg belsluttede at ville gå derned om aften for at se det med lys på.
Så efter jeg havde fundet hotellet og fået noget at spise valgte jeg at ville gå derned, der kunne jo ikke være så langt. Det skulle vise sig at ikke at holde stik, ihvertfald den vej jeg gik.
Trode jeg havde styr på retningen men endte om med at gå i ca. 2 timer før jeg var der. Undervejs kom jeg til steder jeg havde været og måtte indse, selvom det var lidt sværdt, at jeg ikke rigtig vidste hvor jeg var.
Men så endelig fandt jeg det og her kom beløningen. Det er ganske imponerende i aften belysningen så det var vel gå turen værd. Da jeg skulle tilbage til hotellet opdagede jeg at den vej som hotellet lå på gik lige ned til havnen og det tog mig ca. 20 min at gå den direkte vej tilbage.
Jeg har ingen billeder taget da jeg lovede familien at det først ville ske når vi alle kommer derop engang i de kommende måneder.