July 25, 2007

Tour de France

Hernede følger vi også med og der er direkte transmission fra etaperne på samme måde som i Denmark. Godt nok bliver det lidt sent inden vi kommer i seng, der skal lige ligges 8 timer til DK slut tid og så kan i jo nok regne ud at det er omkring 1-2 om natten.
Derfor har jeg så brugt vores DVD optager og så stået op en time før familien og set etapen igennem.
Herfra er det lidt svært at forstå hvad fa...der foregår i DK. Er DCU gået fuldstændig fra forstanden eller hvad. En dansker der har begået nogle procedure fejl bliver udelukket fra landsholdet lige mens han er ved at skabe det største DK resultat nogen sinde, set i lyset af Bjarnes indrømmelser.
Er det bare typisk dansk....de har intet på ham og så skal de alligevel midt under TDF bringe det frem. Hvem opnår noget ved det, det er ikke let at se herfra.
Man komme naturligt til at udtrykke sig således..."Hold da kæft hvor er det Dansk"...janteloven den savner vi ikke her. Her hylder man sine helte indtil de er taget på færsk gerneing som det ser ud til at Vinu er. Og sådan skal det være.DCU kunne have en "ren" TDF vinder i deres eget Post Danmark Rundt men de udelukkede ham selv. Det er da vist det man kan kalde at skyde sig selv i foden. Håber alle dansker boykotter PDR i år.......Så kan de lære det
Nåmen jeg glæder min nu alligevel til turens sidste etape, der skal angribes og vi får et rigtig fot cykelløb uanset hvem der vinder.
Jeg er dansker og holder med en dansker, lige megte hvad de støver op af gamle historier også selvom MR skulle været faldet i tønden som barn. Ellr jeg skulle måske finde på en historie om at da jeg var der sidste gang købte jeg en cykeltrøje og der var rester af blod på den. Fik den analyseret og vidste det med det samme...doping men jeg venter til han får succes med at sige noget for så kommer jeg i aviserne.......
Håber han vinder, det vil sgu være fantastisk for Dansk cykelsport.