May 09, 2008

Visa lodgment I Singapore

Singapore
Saa er jeg altsaa lige et smut i singapore for at ansoege om visa. Det er saadan at naar man er paa et sponseret visa skal man soege igen naart man skifgter job. Da det er Platon i Dnamark der soeger om at sponsere mig skal jeg vaere udenfor Australien naar jeg ansoeger.

Saa jeg floej lige her op (7.5 timer) i gaar og skal hjem igen i dag.

Nu trode man at det ville vaere let men nej, alle mine papirer som jo blev brugt sidste aar blev afvist, da de ikke var "certificeret kopier". Saa jeg maa retur til Melbourne og faa den certificeret og efter sende dem med kurer.
Papirene fra Platon i DK vae heller ikke nor saa de maa ogsaa igennem moellen. Vi er under tidspress, da vores laege check udloeber den 12. juni og bliver jeg ikke godkendt igen skal vi til laegecheck og skal have lavet X-Rays igen.

Hvis nogen i Danmark skulle vaere kommet paa den tanke at de gerne vil arbejde hernede saa kender Kasper og jeg efterhaanden proceduren.

Platons hjemmeside er opdateret med informatione om os, saa hvis ikke platon'er vil se hvad der sker saa kig paa http://uk.platon.net/news.asp?AjrDcmntId=84

/Kaimer