March 19, 2008

Fritid

Fodbold

Christoffer er valgt til målmand for Monash JSC(Junior soccer Club) U14 Super Liga og er igang med en masse træningskampe. De var elers 2 målmænd men den anden forlod klubben til fordel for en anden da han ikke ville tage kampen op med Christoffer. Nu må vi så se om han kan klare presset og om der er noget for ham, den eneste de han kan finde ud af det på er ved at afprøve det.

Netball/Tennis

Camilla er startet på Netbal igen og har allerede spillet et par kampe, men det er ikke så seriøst for hende. Her handler det mere om at det skal være sjovt og ikke så meget om at vinde. Det giver også nogle gode venner og det har hun brug for. De er to hold nu og de har det sjovt sammen.

Hun træner også tennis en gang om ugen og det sidste vi har hørt er at hun snart sal spille kamp og det ser vi frem til. Hun følger med i hvordan det går Carline Wozi... efter at vi så hende spille herude til Australien Open. Jeg skriver igen når hun har været i kamp, og har måske også nogle billeder.

Ridning

Efter at Camilla har haft privat undervisning er hun blevet meget bedre til spring og hun skal til stævne først i maj måned. Herude rider man både dressur og spring til timerne og stævnerne så hun har været nødt til at ære det hvis hun vil til stævne. Men prisen for ridning er meget dyre end i DK, her koster en ride time 250,- kr pr. gang og en privat undervisning koster 350,- pr. gang så der er ikke ridning 3 gange om ugen her men "kun" 3 gange om måneden.


Cykling

Ja der er ikke meget at skrive o det, jeg har ikke kørt de sidste 3 uger og venter med at starte den næste sæson op til vi kommer hjem fra ferie. Her er mørkt om morgen og det er først nå vi går på vintertid igen at det bliver bedre. Træningen er om morgen og jeg tror ikke jeg nogen siden venner mig til det. Jeg kan i perioder gennemføre det får at komme i form men ikke 8-10 måneder. Så jeg formen er på nul lige nu men kommer jeg igennem vinteren stabilt så skal foråret nok blive godt.