August 25, 2007

Fritidsaktiviteter

Så er her gang i den igen. Christoffers tur til UK ser ud til at blive til noget og vi har besluttet at jeg tager med den første uge hvis vi kan få en god pris på dette. Det bliver lidt spændende at komme på Anfield, det har været min drøm lige siden jeg var stor dreng. At jeg så samtidig kan se Christoffer træne sammen med deres academi og PL målmandstræner bliger sgu spændende.Hans U13 hold er ved at vinde rækken og mangler 2 kampe og skal blot vinde den ene for at de skal blive mestre.
Camilla er begyndt til Netball, vel nok den største sport herude specielt for piger. Hun syntes der er sjovt og i lørdags spillede de kamp og hun blev holdets topscorer med 4 ud af 7 mål i deres sejr på 7-2. Så det må ma jo sige var en god debut. Der har ikke været nogle tennis kampe endnu men det arbejder vi på. Se billederne på http://picasaweb.google.com/FamKaimer
Jeg har selv cyklet 2 gange om morgen på det "tidlige" hold tirsdag og torsdag kl. 5.45. I dag(søndag) var jeg en tur til Frankston af kystvejen og retur, bl.a for at træne men også for lige at hente noget gær hos den danske bager som ligger der. Om søndagen træner de sent og er først ude kl 7.30. :-) Det blev til 85 km i rigtig godt tempo. Jeg skal sige at jeg har aldrig set så mange cyklister ude på lande vejen. så der er altid en gruppe at køre med. Nu skal formen op og jeg vil forsøge at gennemføre noget mere regelmæssigt træning i ugerne fremadrettet.
Ane får gået en hel del og vi får nok købt en cykel til hende i den nærmeste fremtid så hun kan komme lidt lettere frem. Jeg tror ikke det bliver til kørekort hernede, da trafikken nok er lidt anderledes end i Viborg.