August 19, 2007

Ny kunde hos ebi

I den kommende uge skal jeg til Departmend of Treasure and finanse for sidest gang i denne omgang. De er noget sløve men jeg regner med at kunne afslutte i denne uge.
Så ser der ud til at jeg skal igang med noget ETL arbejde hos en af de store investeringsbanker. Opgaven ser ud til at løber over en 5-7 uger og starter næste mandag. Det skal laves i Business Objects Data Integrator og jeg glæder mig til denne udfordring. rigitg noget for mig, en teknisk og data mæssig udfordring.Jeg arbejder stadig videre med vores metode og det er som om den er ved at tage form. Den kan ikke sammenligned med Platon Insight men der er vel noget snert af det. Jeg har jo som før omtalt en ordentlig "opdragelse" med dette emne.
Så ikke som meget med om der men jeg vil vende tilbage med flere opysninger så snart jeg er sterter i banke.