December 20, 2007

Cykeltræning- update

Så er jeg ellers kommet i gang med at træne igen efter min tur til England. Hold da kæ..hvor har jeg været træt i ugen efter jeg kom hjem og det har været hårdt at komme op om morgen. Men i søndags havde jeg en fin 100km tur og var ikke træt overhovedet så det går den rigtige retning.

Tirsdag og torsdag var jeg med morgenholdet og havde ikke regnet med at kunne sidde med på vej hjem fra Mordialloc men det er gået godt. Måske fordi der er ved at være ferie over det og hastigheden kun er lige omkring 43 km/t i snit og det er altså lidt lettere end de 47 som vi kørte lige før jeg tog afsted. Har ellers lovet mig selv at starte på at køre løb når jeg kunne sidde med både tirsdag og torsdag så næste løb bliver 6. januar så der tror jeg jeg prøver kræfter med C-klassen.

Her til morgen var det min første tur i regnvejr, ja jeg lyver ikke, men det var 23 grader så det var i korte bukser og kortærmet trøje.
Jeg har vel trænet 5 gange om ugen siden først i august og jeg har ikke været ude i regnvej og har heller ikke vasket cyklen overhovedet Nu trænger den til det men da de lover mere regnvejr i morgen så venter jeg lidt endnu.

Hernede skal styrbåndet til gængæld vaskes ugentlig da man sveder så meget i hånden t det bliver sort på bare en uge.

I næste uge skal vi på ferie syd-vest for Melbourne og der er vist nok nogle små bjerge så jeg tager cyklen med og cykler så om morgen inden familien står op.

/Kaimer